59: Jakten på smidig – Dialog med kunder, kontinuerlig forbedring, toppledelsen og motstand i smidige transformasjoner

Vi får hele tiden masse spennende spørsmål fra dere! Så vi har samlet noen av dem i en ny episode: Jakten på smidig! 🥳

Vi diskuterer:

  • Måling og rollen til måling
  • Dialog med kunder i utviklingsløp
  • “Smidig testing” vs tradisjonell manuell testing
  • Kontinuerlig forbedring: Hvordan kartlegge nå-situasjon?
  • Typiske bekymringer til (topp) ledelsen rundt smidig og hva kan vi gjøre?
    • Hva med KPIer, hvordan kan vi jobbe med dem slik at det ikke bli en hindring?
  • Smidig når en skal endre og forbedre det eksisterende og kanskje også fysiske produkter
  • Motstand: Opplever dere at bedrifter er skeptiske til å jobbe smidig. Hvordan kan en håndtere det?

❓❔Spørreundersøkelse: https://forms.gle/LpnpRf9qSuttF834A

Ønsker du å utfordre og kreve mer? Men vet ikke helt hvordan? Sjekk ut vårt kurs da vel

Kurset gir deg en smidig tilnærming til 5 byggesteinene til organisasjoner: mennesker, strategi, teknologi, prosess og strukturer.

Lytt på Smidigpodden

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsAcastTuneInStitcherPlayer.fm

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *